The Happypreneur : An emotional perspective on success
Produktbeskrivelse
«The Happypreneur» forteller historien om hvordan Carolina Jonnor etablerte tillit som en forretningsmodell, og hvordan dette gjorde det mulig for henne å leve godt gjennom å jobbe få timer uten å måtte signere kontrakter eller ta en eneste kaldt telefonsalg. Boken markerer det endelige punktet for å nøye seg med mindre og hylle den autentiske og kjærlige siden av gig-økonomien. Her får leseren innsikt i kunsten å reparere og forbedre bransjen sin, inspirert av konseptet forretnings-kintsugi; det vil si kunsten å identifisere hva som er ødelagt i industrien din og lappe det sammen med «gull». Når du lærer å etablere gjensidig valg i relasjoner med kunder, vil salgsprosessen endre seg fundamentalt. Boken viser deg hvordan du kan bygge en arbeidsfamilie, kun basert på individer som har en iboende vilje til å gi tilbake, noe som eliminerer behovet for kaldt salg og standardiserte salgsmetoder. Du vil også oppdage hvordan mot kan bli en vane, slik at risikoen ikke lenger er en bekymring i valgene dine, men heller hva som er sant for deg og ditt formål. «The Happypreneur» fungerer som et personlig manifest for kontinuerlig selvfornyelse.