Best Practices for Teaching Introduction to Psychology
Produktbeskrivelse
Denne boken gir et akademisk, men likevel praktisk perspektiv på utfordringene knyttet til undervisning i innledende psykologi. "Best Practices for Teaching Introduction to Psychology" tar for seg en rekke viktige temaer, inkludert utvikling av pensum og vurdering av studentprestasjoner, valg av emner og dybden på måten de skal dekkes på, samt effektiv bruk av undervisningsassistenter. Den gir også innblikk i rettferdige og effektive metoder for å konstruere og vurdere eksamener, valg av passende lærebøker, og vurderingsrådene som viser hvordan man best kan dokumentere at studentene faktisk lærer. Videre belyser boken mulighetene innen nettbasert undervisning, skriveoppgaver og klassedemonstrasjoner, samt hvordan man kan undervise både hovedfag og bifagstudenter i samme undervisning. Denne boken vil være til stor nytte for både erfarne og nybegynnere lærere som underviser i innledende psykologi, samt for masterstudenter som underviser faget for første gang. Den fungerer også som et utmerket ressursmateriale i faglige workshop om undervisning i innledende psykologi.