TAYLOR & FRANCIS INC

Defining Visual Rhetorics

Defining Visual Rhetorics

Produktbeskrivelse

Visuelle bilder spiller en avgjørende rolle i utviklingen av bevissthet og forholdet mellom individet og omgivelsene. I denne særpregede samlingen undersøker redaktørene Charles A. Hill og Marguerite Helmers forbindelsen mellom visuelle bilder og overbevisning; med andre ord, hvordan bilder påvirker seernes persepsjon. Boken inneholder kapitler som fremhever forskjellene og likhetene mellom ulike prosjekter kjent som 'visuell retorikk', noe som fører til en mer presis definisjon av begrepet og dets betydning innen retorisk forskning. Bidragene i denne utgivelsen tar for seg en bred rekke av produksjonssteder for bilder – fra arkitektur til malerier, fra film til broderi – for å forstå hvordan bilder og tekster påvirker lesere som symbolske former for fremstilling. Hvert kapittel diskuterer, analyserer og forklarer den visuelle siden av et spesifikt emne, samtidig som de illustrerer hvordan budskap og mening formidles visuelt. Bidragene inkluderer arbeider fra forskere innen retorikk i det engelskspråklige miljøet.

Prishistorikk

Lavest
704 KR
Høyest
734 KR
Gjennomsnitt
720 KR
Median
719 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS INC
Navn Defining Visual Rhetorics
GTIN/EAN/ISBN 9780805844030
Kategorier Bøker