Vinner av Shingo Research and Professional Publication Award! Kjernen i Lean og Six Sigma er den samme unike forretningsdriftsmodellen: hoshin kanri. Denne metoden for strategisk planlegging fungerer som et verktøy for å håndtere komplekse prosjekter, og er et kvalitetsstyringssystem som sørger for at organisasjoner trofast oversetter kundens stemme til nye produkter, samtidig som den legger til rette for pålitelig vekst i fortjenesten. Den virkelige styrken i hoshin kanri er imidlertid tosidig; den fungerer både som en overlegen metode for organisatorisk læring og som et system for utvikling av kompetitive ressurser. "Hoshin Kanri for the Lean Enterprise" av Tom Jackson forklarer hvordan du kan implementere, identifisere og håndtere de avgjørende forholdene mellom markedene dine, designkarakteristikker, produksjonssystemer og personale for å tilfredsstille kundene og overgå konkurrentene. Denne praktiske arbeidsboken gir deg en ny forståelse av hoshin kanri som et storslått eksperimentelt design, implementert gjennom et system av...