TAYLOR & FRANCIS INC

Managing the Adoption of New Technology

Managing the Adoption of New Technology

Produktbeskrivelse

Opprinnelig utgitt i 1989, gir denne boken en omfattende oversikt over empirisk arbeid relatert til mål for ny teknologi. Den analyserer også ledelsesstrategier for implementering på både bedrifts-, teknologisk og menneskelig nivå. Boken gjennomgår tidligere undersøkelser om i hvilken grad ansatte på ulike nivåer og fra forskjellige spesialiteter er involvert i beslutningsprosesser, samt den generelle adopsjonsprosessen. Den ser nærmere på forskjellige metoder for å analysere organisatoriske kontekster og presenterer et rammeverk for studier av de ulike fasene i adopsjonsprosessen. I tillegg inkluderer boken casestudier fra to områder innen finansielle tjenester og to innen ingeniørfag.

Prishistorikk

Lavest
523 KR
Høyest
545 KR
Gjennomsnitt
535 KR
Median
534 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS INC
Navn Managing the Adoption of New Technology
GTIN/EAN/ISBN 9780815351511
Kategorier Bøker