TAYLOR & FRANCIS INC

Public Relations Theory II

Public Relations Theory II

Produktbeskrivelse

Den offentlige relasjonsbransjen har gjennomgått dramatiske forandringer siden 1989, da den første utgaven av Public Relations Theory ble publisert. I lys av de betydelige endringene som har skjedd i løpet av årene, fremstår Public Relations Theory II som mer enn bare en revisjon av den første utgaven; det er en ny utgivelse som fanger opp den nåværende tilstanden i offentlig relasjonsteori. Redaktørene Carl H. Botan og Vincent Hazleton har samlet ledende teoretikere og forskere innen offentlig relasjoner for å belyse den utviklingen feltet har gjennomgått. Bidragsyterne til denne boken representerer sentrale aktører innen disiplinen, og kapitlene deres fremhever de viktige fremskrittene innen offentlig relasjonsteori og forskning. Med et utgangspunkt i at offentlig relasjoner er en teoretisk forankret og forskningsbasert disiplin, som har potensial til å samle ulike områder av anvendt kommunikasjon, har Botan og Hazleton utviklet dette verket for å åpne opp feltet for nye perspektiver og innsikter.

Prishistorikk

Lavest
1022 KR
Høyest
1070 KR
Gjennomsnitt
1061 KR
Median
1070 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS INC
Navn Public Relations Theory II
GTIN/EAN/ISBN 9780805833850
Kategorier Bøker