TAYLOR & FRANCIS INC

Routledge Handbook of Sports Marketing

Routledge Handbook of Sports Marketing

Produktbeskrivelse

Boksmarkedsføring har blitt en viktig del av vellykket sportsledelse og forretningsdrift, og er en motor for vekst i idrettsorganisasjoner samtidig som den utvider tilhengerskarer. "Routledge Handbook of Sports Marketing" presenterer den nyeste forskningen og tankene innen sportsmarkedsføring fra hele verden, og går dypere enn noen annen bok ved å utforske det brede spekteret av denne spennende disiplinen. Boken inneholder bidrag fra fremstående forskere og praktikere fra ulike deler av kloden, og analyserer teorier, konsepter, problemstillinger og beste praksiser fordelt på seks tematiske seksjoner: merker, sponsorskap, omgåelsesmarkedsføring, fans og tilskuere, medier, samt etikk og utvikling. Den tar for seg sentrale emner som: forbrukeratferd, markedsføringskommunikasjon, strategisk markedsføring, internasjonal markedsføring, opplevelsesmarkedsføring, og markedsføring i digitale medier. Med sin omfattende og autoritative tilnærming er "Routledge Handbook of Sports Marketing" en uvurderlig referanse for alle studenter eller forskere som arbeider innen idrettsfeltet.

Prishistorikk

Lavest
644 KR
Høyest
671 KR
Gjennomsnitt
658 KR
Median
658 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS INC
Navn Routledge Handbook of Sports Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9780815394860
Kategorier Bøker