TAYLOR & FRANCIS LTD

A Complete Guide to Character Rigging for Games Using Blender

A Complete Guide to Character Rigging for Games Using Blender

Produktbeskrivelse

Denne boken er en grundig og omfattende veiledning til bruk av Blender for å lage karakterrigg for videospill. Den bryter ned kompleksiteten i riggingverktøy og -teknikker i lettfattelige deler, og gir leseren de nødvendige verktøyene for å gå fra en statisk karaktermodell til en animasjonsklar, høy kvalitet, og raskt fungerende spillrigg. Boken er skrevet med fokus på tilgjengelighet og enkelhet, og dekker teorien bak karakterrigging, som støttes av bransjestandardiserte eksempler på hvordan man kan anvende denne teorien i karakterrigg for videospill. Den viser også begrunnelsen bak riggingbeslutninger, etterfulgt av instruksjoner og eksempler på hvordan man kan bruke denne kunnskapen i riggopprettelsen. Videre inkluderer den kapitler som fokuserer på teknikker for karakterdeformasjon, som hever den visuelle kvaliteten på modellen og deretter animasjonen samt spillet den skal brukes i. Denne boken vil være en uvurderlig ressurs for studenter innen spillanimasjon, så vel som for nybegynnere innen rigging, karakteranimasjon, modellering og teknisk kunst.

Prishistorikk

Lavest
1613 KR
Høyest
1806 KR
Gjennomsnitt
1706 KR
Median
1647 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn A Complete Guide to Character Rigging for Games Using Blender
GTIN/EAN/ISBN 9781032203119
Kategorier Bøker