TAYLOR & FRANCIS LTD

A Practical Guide to Indie Game Marketing

A Practical Guide to Indie Game Marketing

Produktbeskrivelse

I boken 'A Practical Guide to Indie Game Marketing' gir Joel Dreskin en uvurderlig veiledning for indie spillutviklere som ønsker å markedsføre sine spill, selv med stramme budsjetter og begrensede ressurser. For de som ønsker å oppnå en jevn inntekt fra utviklingen av indie-spill, kan markedsføring vise seg å være nesten like viktig for spillets suksess som selve spillet. Denne praktiske guiden gir verktøyene du trenger for å øke synligheten og selge spillet ditt effektfullt. Med et spesielt fokus på utviklere med små budsjetter og begrenset personale, er boken fylt med anbefalinger og teknikker som mange kan implementere umiddelbart. Dreskin, som har lang erfaring innen markedsføring, deler innsikt basert på reelle erfaringer med suksessfulle spill og gir viktige tips om feil du bør unngå. Den lettfattelige strukturen i 'A Practical Guide to Indie Game Marketing' omfatter informasjon om hvordan du kan etablere et publikum og øke synligheten, slik at du kan skape suksess med ditt studio og dine spill. Gjennom casestudier, eksempler, retningslinjer og nyttige tips gir denne boken deg det nødvendige utgangspunktet for å navigere i den utfordrende verdenen av indie spillmarkedet.

Prishistorikk

Lavest
589 KR
Høyest
667 KR
Gjennomsnitt
645 KR
Median
661 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn A Practical Guide to Indie Game Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781138801547
Kategorier Bøker