TAYLOR & FRANCIS LTD

Applied Media Studies

Applied Media Studies

Produktbeskrivelse

I en tid preget av maker-bevegelsen, hackathons og en do-it-yourself deltakelseskultur, har grensene mellom teori og produksjon innen digitale medier blitt visket ut. Tverrfaglige humanioralaboratorier har dukket opp rundt om i verden, og har generert nye former for praktisk, kritisk og kreativt arbeid. Forskere, kunstnere og vitenskapsfolk knyttet til disse prosjektene oppfinner innovative metoder for undervisning og forskning innen mediestudier ved å utvikle banebrytende teknikker gjennom eksperimentell praksis. Denne boken presenterer spennende bakgrunnshistorier, detaljerte casestudier og åpne intervjuer med bidragsytere som er ledende innen dette feltet og har mange års erfaring med å realisere anvendte medieprosjekter. Leserne får innblikk i prosjekter som reversering av Spotify-algoritmer, oppbygging av nye mobile medienettverk i ressurssvake områder, hashtag-aktivisme, utvikling av fellesskapsbaserte fortellerapper for lokalisering, samt samarbeids- og deltakelsesdesign av medisinske mediegrensesnitt og oppfinnelse av nye plattformer.

Prishistorikk

Lavest
523 KR
Høyest
545 KR
Gjennomsnitt
535 KR
Median
534 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Applied Media Studies
GTIN/EAN/ISBN 9781138578265
Kategorier Bøker