TAYLOR & FRANCIS LTD

Books and Social Media

Books and Social Media

Produktbeskrivelse

Boken "Books and Social Media" tar for seg hvordan sosiale medier og digitale teknologier forandrer måten vi leser og engasjerer oss med litteratur. Gjennom en grundig analyse belyser Miriam Johnson hvordan lesere og forfattere møtes i digitale fellesskap for å oppdage og skape nye fiksjoner. Denne nye måten å engasjere seg i litteratur på utfordrer de tradisjonelle forståelsene av hva en bok er, ved å gå utover både fysiske og digitalt bundne objekter, og heller fokusere på innholdet, beholderne og muligheten til å dele. Ved hjelp av empiriske data og moderne forskningsmetoder, presenterer Johnson hvordan digitale plattformer gir opphav til en ny type samfunnsforfatter, som velger å omgå bransjens portvoktere og dele sine verker direkte med interesserte lesere. Både kjønn og sjanger spiller en sentral rolle i utviklingen av de samfunnene hvor disse forfatterne skriver. Bruken av undersøkelser, intervjuer og datainnsamling fremhever problemstillinger knyttet til kjønn, sjanger, fellesskap og makt i den moderne litterære verden.

Prishistorikk

Lavest
487 KR
Høyest
508 KR
Gjennomsnitt
498 KR
Median
497 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Books and Social Media
GTIN/EAN/ISBN 9781032001357
Kategorier Bøker