TAYLOR & FRANCIS LTD

Brand Culture

Brand Culture

Produktbeskrivelse

Boken 'Brand Culture' utforsker hvordan merkevareprosesser ikke utelukkende styres av ledere eller forbrukere, men påvirkes av kulturelle koder som former betydningen av merker. Den setter merkevarer i en bredere kulturell kontekst og undersøker de komplekse grunnlagene som ligger til grunn for hvordan merker fungerer. Boken tar for seg en rekke emner, inkludert rollen av forbruk, merkevareledelse, selskapsbranding, merkevareetikk og annonseringens innvirkning. Med imponerende casestudier av ikoniske internasjonale merker som LEGO, Nokia og Ryanair, samt analyser fra ledende forskere, gir dette verket en dyp innsikt i samspillet mellom merkevare og kultur. 'Brand Culture' utgjør en uvurderlig ressurs for studenter og forskere som er interessert i merker, forbrukere og det bredere kulturelle landskapet som omgir dem.

Prishistorikk

Lavest
644 KR
Høyest
671 KR
Gjennomsnitt
658 KR
Median
658 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Brand Culture
GTIN/EAN/ISBN 9780415355995
Kategorier Bøker