TAYLOR & FRANCIS LTD

Case Study Methodology in Business Research

Case Study Methodology in Business Research

Produktbeskrivelse

Boken 'Case Study Methodology in Business Research' er en omfattende veiledning for hvordan man kan designe og gjennomføre teori-testing og andre typer casestudier. Den setter klare rammer og retningslinjer som hjelper studenter og forskere fra ulike fagområder med å utvikle sine casestudier på en konsistent og grundig måte. Boken klargjør forskjellene mellom praksisorientert og teori-orientert forskning, samt skiller mellom teori-testing og teori-bygging innen den sistnevnte kategorien. Den gir en detaljert beskrivelse av hvordan man kan designe og gjennomføre forskjellige typer casestudier, og gir studenter og forskere alt de trenger for å lykkes med sine prosjekter. Hovedmålene med boken er å presentere et bredt spekter av typer casestudier, inkludert praksisorienterte casestudier, teori-byggende casestudier og teori-testende casestudier, innenfor en konsistent metodologisk ramme. I tillegg fremhever den og illustrerer tydelig at casestudien er den foretrukne forskningsstrategien for testing av deterministiske påstander.

Prishistorikk

Lavest
620 KR
Høyest
646 KR
Gjennomsnitt
634 KR
Median
633 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Case Study Methodology in Business Research
GTIN/EAN/ISBN 9780750681964
Kategorier Bøker