TAYLOR & FRANCIS LTD

Competitive Advantage, Strategy and Innovation in Africa

Competitive Advantage, Strategy and Innovation in Africa

Produktbeskrivelse

Boken "Competitive Advantage, Strategy and Innovation in Africa" utforsker hvordan konkurranseevnen til selskaper er avgjørende for å forbedre deres effektivitet. Teknologiske innovasjoner gir selskaper et betydelig konkurransefortrinn og bidrar til bærekraftig utvikling. Denne antologien tar for seg flere metoder som bedrifter kan benytte for å oppnå konkurransefortrinn i et stadig skiftende forretningsklima. Boken belyser strategier knyttet til globale beslutninger om endrende forretningsmodeller og prosesser i en tid preget av innovasjon. Bidragene fra ulike forfattere gir leserne innsikt i fremvoksende innovasjonstrender som kan hjelpe ledere med å ta mer strategiske beslutninger, samtidig som de reduserer tid brukt på rapportering og avstemning. I et hyper-konkurransedyktig miljø vil denne boken være en verdifull ressurs for forskere og ledelsesutøvere som ønsker å forstå nye strategiske kilder. Her diskuteres blant annet radikale strategier og konkurranseinnovasjon, bærekraftig utvikling, konkurranseevne, små og mellomstore bedrifter (SMB), direkte og indirekte investeringer, de-lokalisering av virksomheter, samt verdiskaping.

Prishistorikk

Lavest
2154 KR
Høyest
2268 KR
Gjennomsnitt
2233 KR
Median
2241 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Competitive Advantage, Strategy and Innovation in Africa
GTIN/EAN/ISBN 9781032307190
Kategorier Bøker