Denne omfattende læreboken utforsker hvordan teknologiske utviklinger og fremvoksende teknologier påvirker og engasjerer forbrukeratferd og beslutningsprosesser på globalt nivå. Leserne vil kunne utvikle en helhetlig forståelse av de grunnleggende prinsippene bak forbrukeratferd, både i forhold til individuelle og gruppeorienterte konsumvalg. Boken gir innsikt i hvordan forbrukeratferd, samt samtidige virkelige situasjoner, er tett knyttet til digital teknologi. Bokens struktur inneholder sentrale læringsmål, øvelser og aktiviteter, samt eksempler i rammer som beriker studentenes læringsopplevelse. Hver kapittel inkluderer 'pause, planlegg og praktiser' (PPP) aktiviteter, i tillegg til virkelige casestudier som utforsker digital konsum, digitale forbrukeropplevelser og digitale trender på tvers av bransjer, fra store globale selskaper som Nike og McDonald's til den digitale transformasjonen av små og mellomstore bedrifter (SMB). Sammenbringer en grundig gjennomgang av tradisjonell teori med en ny tilnærming til innflytelsen fra digital teknologi.