TAYLOR & FRANCIS LTD

Consuming Behaviours

Consuming Behaviours

Produktbeskrivelse

I det tyvende århundre i Storbritannia ble forbrukersamfunnet stadig mer avgjørende for definisjonen og redefinisjonen av både individuelle og sosiale identiteter. Nyttetrampene av forbrukere som dukket opp, blant annet den idealiserte arbeidsklasse-forbrukeren, den afrikanske forbrukeren og tenåringen, utfordret den dominerende posisjonen som middel- og overklassekvinner hadde som shoppere. I "Consuming Behaviours" blir sammenhengen mellom politikk og glede utforsket, der boken analyserer hvordan enkeltforbrukere og grupper responderte på endringer i markedsføring, statlig kontroll, populær fritid og tilgjengelighet av forbruksvarer. Fra fotball til herremote, te til sparebanker, presenterer fremstående akademikere en rekke produkter, ideer og tjenester og undersøker hvordan disse ble markedsført til det britiske publikummet gjennom tidene med imperial nedgang, økonomisk ustabilitet, krig, sparetiltak og velstand. Utviklingen av massivt forbrukersamfunn i Storbritannia blir vurdert i lys av den økende kulturelle hegemoni og økonomiske makt fra USA, og det trekkes sammenligninger mellom britiske forbruksmønstre og de i andre nasjoner.

Prishistorikk

Lavest
569 KR
Høyest
609 KR
Gjennomsnitt
576 KR
Median
569 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Consuming Behaviours
GTIN/EAN/ISBN 9780857857392
Kategorier Bøker