TAYLOR & FRANCIS LTD

Contemporary Marketing and Consumer Behaviour in Sustainable Tourism

Contemporary Marketing and Consumer Behaviour in Sustainable Tourism

Produktbeskrivelse

Boken "Contemporary Marketing and Consumer Behaviour in Sustainable Tourism" undersøker samtiden trender innenfor forbrukeratferd og markedsføringsstrategier i bærekraftig turisme. Den belyser effektive metoder for promotering av bærekraftig turistutvikling, med vekt på deltakelse fra forskjellige interessenter som lokalsamfunn, innbyggere, besøkende, organisasjoner og myndigheter. Med et internasjonalt perspektiv, tar denne tverrfaglige boken en grundig gjennomgang av de menneskelige aspektene ved miljøforandring. Den dekker temaer som smart vekst, kulturarv, stedets identitet, stedets image og omdømme, teknologi og innovasjon, livssyklustenkning og sirkulær økonomi, avfallshåndtering, økosystemer og global endring, samt overganger til lavkarbonøkonomi. Boken reiser flere originale forskningsspørsmål om den essensielle naturen av bærekraftig turisme i post-pandemiæraen, med mål om å tette kunnskapshull og drive transformativ endring. Gjennom en kombinasjon av teoretiske innblikk og praktiske casestudier, er denne boken en viktig ressurs for både akademikere og praktikere innen feltet.

Prishistorikk

Lavest
2188 KR
Høyest
2317 KR
Gjennomsnitt
2257 KR
Median
2241 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Contemporary Marketing and Consumer Behaviour in Sustainable Tourism
GTIN/EAN/ISBN 9781032483511
Kategorier Bøker