TAYLOR & FRANCIS LTD

Corporate Social Responsibility and Marketing Ethics

Corporate Social Responsibility and Marketing Ethics

Produktbeskrivelse

Endringer i økonomien og økt konkurranse tvinger oss til å tilpasse forretningspraksisene våre og i større grad ta hensyn til forbrukernes behov samt de sosiale problemene de bryr seg om. Forbrukerne legger i økende grad vekt på den sosiale ansvarligheten til organisasjonene de velger å kjøpe fra og knytte seg til, og bedrifter må inkorporere praksis for selskaps sosialt ansvar (CSR) i sine markedsføringsstrategier. Denne boken belyser konseptet CSR og hvordan det inkluderes som et element i verdibasert markedsføring. Gjennom forskning fra det polske markedet undersøker forfatteren verdibasert markedsføring, hvordan organisasjoner implementerer CSR og analyserer virkningen dette har på forbrukeratferd. Boken utforsker forbrukernes bevissthet om CSR-praksis og hvordan dette påvirker deres kjøpsbeslutninger og merkeva-lojalitet, og argumenterer for at å ignorere CSR kan være skadelig for bedrifters suksess og fortjeneste. Med både empiriske og teoretiske perspektiver gir denne boken en dypere forståelse av sammenhengen mellom ansvarlig handel og forbrukeratferd.

Prishistorikk

Lavest
506 KR
Høyest
528 KR
Gjennomsnitt
517 KR
Median
517 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Corporate Social Responsibility and Marketing Ethics
GTIN/EAN/ISBN 9781032329239
Kategorier Bøker