TAYLOR & FRANCIS LTD

Covering Extended Reality Technologies in the Media

Covering Extended Reality Technologies in the Media

Produktbeskrivelse

Boken "Covering Extended Reality Technologies in the Media" tar for seg hvordan nyhetsdekning av utvidede virkelighetsteknologier, som inkluderer virtuell, augmentert og blandet virkelighet (XR), samspiller med markedsføringen av XR-produkter. Ved å fokusere på en gruppe nyopprettede teknologiprodukter, gir boken en grundig analyse av hvordan disse teknologiene dekkes i media. Den utforsker overlappene mellom nyhetsdiskurs og markedsføringsdiskurs ved å sammenligne hvordan produktene fremstilles i nyhetsartikler og i markedsføringsmateriell. Gjennom både kvantitative og kvalitative data belyser den de mest sentrale temaene i XR-nyheter, hvilke kilder som brukes, og de spesifikke rammete teknikkene som benyttes i så vel XR-nyheter som i markedsføring. Videre presenteres en rekke ramme-kategorier som kan benyttes av andre forskere som analyserer mediedekning av fremvoksende teknologier. Boken argumenterer for at nyhetsdekningen av XR ofte fremstiller leserne som forbrukere i stedet for borgere, noe som setter forbrukerrettigheter i fokus.

Prishistorikk

Lavest
2188 KR
Høyest
2317 KR
Gjennomsnitt
2254 KR
Median
2241 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Covering Extended Reality Technologies in the Media
GTIN/EAN/ISBN 9781032446646
Kategorier Bøker