TAYLOR & FRANCIS LTD

Customer Service Delivery in Africa

Customer Service Delivery in Africa

Produktbeskrivelse

Kundebehandling er en av de viktigste søylene i dagens forretningsmiljø. Virksomheter som opererer i Sub-Sahara Afrika og andre fremvoksende markeder har begynt å ta i bruk konseptet kundeserviceledelse, der mange inkludere dette i sine visjonsuttalelser. Fremoverlente selskaper har også begynt å skifte perspektiv fra en transaksjonsbasert til en mer strategisk tilnærming til kunden. Etter hvert som kundene har utviklet seg fra 'passive publikum' til 'aktive deltakere', beveger bedrifter seg bort fra det gamle industrimodellen, som så på verdi som skapt fra varer og tjenester, til en ny modell der verdi skapes gjennom opplevelser. I dagens marked skaper både virksomheter og kunder verdi gjennom skreddersydde, samskapte tilbud. Denne samskaping av verdi gir firmaer mulighet til å fremheve kundens eller forbrukerens perspektiv og forbedre prosessen med å identifisere kundens behov. Med den økende anerkjennelsen av kunden som en co-kreatør av verdi, endrer oppfatningene av kundeservice seg.

Prishistorikk

Lavest
579 KR
Høyest
603 KR
Gjennomsnitt
591 KR
Median
591 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Customer Service Delivery in Africa
GTIN/EAN/ISBN 9781032688442
Kategorier Bøker