TAYLOR & FRANCIS LTD

Data Science and Analytics Strategy

Data Science and Analytics Strategy

Produktbeskrivelse

Boken "Data Science and Analytics Strategy" gir en grundig innføring i hvordan man kan etablere datavitenskap og analysekapabiliteter i organisasjoner ved hjelp av Emergent Design. Denne evolusjonære tilnærmingen øker sjansene for vellykkede resultater samtidig som den minimerer investeringen på forhånd. Gjennom forfatternes egne erfaringer, samt erfaringene til en rekke ledere innen datavitenskap, tilbys det praktiske råd om datateknologier, prosesser og styringsstrukturer. Dette gjør at leserne kan ta informerte valg som er tilpasset deres spesifikke organisasjonskontekster og krav. Boken kombinerer akademisk forskning om organisatorisk endring og datavitenskapelige prosesser med virkelige historier fra erfarne ledere innen datanalyse, med fokus på de praktiske aspektene ved opprettelsen av en datakapabilitet. I tillegg til en grundig gjennomgang av kapabilitet, kultur og teknologivalg, inkluderer boken en unik behandling av fremvoksende temaer som dataetikk og algoritmisk rettferdighet. "Data Science and Analytics Strategy: An Emergent Design Approach" er skrevet for profesjonelle som ønsker å navigere i det komplekse landskapet av datavitenskap og bygge bærekraftige data-drevne strategier.

Prishistorikk

Lavest
554 KR
Høyest
615 KR
Gjennomsnitt
588 KR
Median
590 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Data Science and Analytics Strategy
GTIN/EAN/ISBN 9781032196329
Kategorier Bøker