TAYLOR & FRANCIS LTD

Digital Analytics for Marketing

Digital Analytics for Marketing

Produktbeskrivelse

Andre utgave av 'Digital Analytics for Marketing' gir studenter en grundig oversikt over verktøyene som trengs for å måle digitale aktiviteter og implementere beste praksis når det gjelder bruk av data for å informere markedsstrategier. Boken er den første i sitt slag som introduserer studenter til analysemuligheter fra et praktisk markedsføringsperspektiv. Den viser hvordan man kan integrere store datamengder fra web, digitale plattformer, sosiale medier og søk. Denne hjelpsomme guiden tilbyr handlingsrettede innsikter innen dataanalyse, med fokus på hvordan man kan 'koble sammen punktene' og 'humanisere' informasjon for å ta effektive markedsføringsbeslutninger. Forfatterne tar for seg aktuelle emner som sosiale medier, webanalyse, utfordringer med markedsanalyse, og dashbord. Dette hjelper studenter med å forstå utfordringer knyttet til forretningsmåling, trekke ut innsikter, og iverksette effektive tiltak. Bokens erfaringsbaserte tilnærming, kombinert med kapitlets målsettinger, oppsummeringer og vurderingsspørsmål, vil engasjere leserne og dype deres læring.

Prishistorikk

Lavest
589 KR
Høyest
806 KR
Gjennomsnitt
675 KR
Median
690 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Digital Analytics for Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9780367456412
Kategorier Bøker