I sin sjette utgave er den svært populære boken 'Digital Marketing Excellence' en praktisk håndbok for å lage og gjennomføre integrerte digitale markedsføringsplaner. Boken kombinerer etablerte metoder for markedsføringsplanlegging med kreativ bruk av nye digitale modeller og verktøy. Forfattet av to erfarne konsulenter innen digital markedsføring, gir verket veiledning i hvordan man kan: - Utforme en omriss av en integrert digital markedsføringsplan - Evaluere og anvende prinsipper og modeller for digital markedsføring - Integrere netto- og offline kommunikasjon - Implementere kundedrevet digital markedsføring som en del av digital transformasjon - Redusere kostnadene ved prøving og feiling - Målsette og forbedre din digitale markedsføring - Lære beste praksis for å nå og engasjere ditt publikum ved hjelp av de viktigste digitale markedsføringsplattformene. Denne oppdaterte utgaven er strømlinjeformet for å enkelt integrere de nyeste utviklingene innen digital analyse, etikk og personvern, samt prediktiv analyse, maskinlæring og kunstig intelligens.