Do I Have Your Attention? Understanding Memory Constraints and Maximizing Learning
Produktbeskrivelse
"Do I Have Your Attention?" undersøker hvordan hukommelse fungerer, hvordan studenter lærer, og tilbyr praktiske råd for lærere som ønsker å tilpasse undervisningen sin for å oppnå maksimal effektivitet og læring. I første del presenteres en lettfattelig forklaring av hukommelsesprosessen, samt belyser barrierer som kan hindre elevenes læring. Andre del tar for seg mer enn et århundre med forskning på to allment anvendelige læringsstrategier, og basert på forfatterens omfattende erfaring med undervisning, vises en rekke klasseromsapplikasjoner som maksimere læringen innenfor de kjente begrensningene i menneskelig hukommelse. Boken inngår i "The InnerDrive Teacher CPD Academy"-serien, som gir innsikt i sentrale områder som betyr noe for lærere. Dette er en uunnværlig bok for alle lærere og skoleledere som ønsker evidensbaserte strategier med fokus på bærekraftig og meningsfull innvirkning i klasserommet.