TAYLOR & FRANCIS LTD

Elections and Social Networks around the World

Elections and Social Networks around the World

Produktbeskrivelse

Boken 'Elections and Social Networks around the World' gir en grundig analyse av hvordan sosiale nettverk påvirker valgkampanjer på globalt plan. Den tar for seg de ikke-teknologiske særtrekkene ved mediekonfigurasjoner i ulike land, inkludert politiske, valgmessige, sosiale, økonomiske og kulturelle faktorer. Politiske partier verden over deltar i virkelige virtuelle kamper for å fremstå som ledende innen teknologi. Gjennom dyptgående casestudier fra Europa, Nord-Amerika, Latin-Amerika, Asia og Afrika understreker boken viktigheten av å forstå hvordan institusjoner, kultur og politikk former prosessene for teknologiutbredelse i ulike kontekster. Den reiser spørsmål som: Hvilke roller spiller sosiale nettverk i valgkampanjer i forskjellige land? Og hva er faktorene som gjør at sosiale nettverk har en betydelig innflytelse på valgene i et bestemt land? Med et internasjonalt og komparativt fokus samler boken forskning om bruken av sosiale medier som Facebook, X (tidligere Twitter), WhatsApp, TikTok, Instagram, Telegram og mer.

Prishistorikk

Lavest
2769 KR
Høyest
2914 KR
Gjennomsnitt
2840 KR
Median
2828 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Elections and Social Networks around the World
GTIN/EAN/ISBN 9781032572307
Kategorier Bøker