TAYLOR & FRANCIS LTD

Environmental Management of the Media

Environmental Management of the Media

Produktbeskrivelse

I de senere årene har den utbredte misforståelsen om mediene som en 'flyktig' industri blitt utfordret av forskning som belyser sektorens betydelige materielle fotavtrykk. Til tross for denne materielle tilnærmingen har det ikke blitt utført noen systematisk studie av denne sektoren som tar høyde for medieindustriens rolle som forbrukere og brukere av en rekke naturressurser. "Environmental Management of the Media" adresserer dette gapet ved å undersøke forvaltningen av miljøet innen medieindustrien i Storbritannia og de nordiske landene. Disse nordiske nasjonene, både som en gruppe av små stater og som en regional enhet, oppfattes ofte som noen av de "grønneste" i verden. Likevel har det materielle fotavtrykket fra medieindustrier blitt praktisk talt oversett i akademisk forskning, og de reelle konsekvensene av bransjens globale påvirkning forstås ikke fullt ut. Forfatterne tar her for seg fire sentrale områder som skal utforskes for å undersøke den materielle påvirkningen fra nordisk media: (1) ressurser brukt i produksjonen og...

Prishistorikk

Lavest
547 KR
Høyest
571 KR
Gjennomsnitt
559 KR
Median
559 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Environmental Management of the Media
GTIN/EAN/ISBN 9780367459840
Kategorier Bøker