TAYLOR & FRANCIS LTD

Ethnography for the Internet

Ethnography for the Internet

Produktbeskrivelse

Boken "Ethnography for the Internet" utforsker hvordan internett har blitt en integrert del av våre daglige liv, ikke lenger som et mystisk fenomen, men som en naturlig måte å samhandle med hverandre på. Grensene mellom det digitale og det fysiske er i dag nærmest umerkelig vevd sammen i våre dagligdagse opplevelser. Å bruke internett har blitt akseptert som en måte å være til stede i verden på, snarere enn bare et verktøy for å få tilgang til en avgrenset virtuell sfære. Etter hvert som etnografer for disse moderne, internett-pregete samfunnene står overfor betydelige metodologiske utfordringer, blir spørsmålet om hvor de skal gå, hva de skal gjøre der, og hvordan de kan tilegne seg solid kunnskap om hva folk faktisk gjør i, med og gjennom internett, stadig mer relevant. Denne boken gir en omfattende oversikt over de utfordringene etnografer møter når de ønsker å forstå aktiviteter knyttet til nettet. Passer både for nybegynnere og erfarne etnografer, utforsker den metodologiske prinsipper og praktiske strategier for å håndtere definisjonen av feltsteder samt forbindelsene mellom online og offline liv. Boken representerer en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å navigere i det komplekse landskapet av sosial interaksjon i en digital tidsalder.

Prishistorikk

Lavest
402 KR
Høyest
478 KR
Gjennomsnitt
436 KR
Median
411 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Ethnography for the Internet
GTIN/EAN/ISBN 9780857855701
Kategorier Bøker