Boken "Exploring Internal Communication" har lenge vært en viktig kilde for fagfolk innen intern kommunikasjon, PR og HR som ønsker å basere praksisen sin på solid forskning og evidensbasert rådgivning. Den nye fjerde utgaven har blitt grundig oppdatert for å reflektere de nyeste trendene og tankene innen intern kommunikasjon. I denne utgaven gis det en dypere forståelse av bruken av sosiale medier i organisasjoner, noe som er blitt stadig viktigere i takt med den økende integreringen av digitale plattformer. Videre belyser boken de ulike kommunikasjonsrollene til mellomledere og toppledere, og tilbyr innsikt som hjelper ledere med å forstå hva som forventes av dem, samt hvordan de kan kommunisere effektivt med sine ansatte. I lys av den økende kompleksiteten innen kanalhåndtering, gir denne utgaven praktiske verktøy som fagfolk kan benytte seg av for å håndtere disse utfordringene. Beriket med modeller, tips og casestudier, er denne boken et uunnværlig verktøy for både studenter og praktikere.