TAYLOR & FRANCIS LTD

Game Audio Programming 4

Game Audio Programming 4

Produktbeskrivelse

Velkommen til fjerde volum av Game Audio Programming: Prinsipper og Praksis – den første serien av sitt slag som er dedikert til kunsten, vitenskapen og håndverket innen spilllydprogrammering. Dette volumet inneholder 17 kapitler skrevet av noen av de fremste spills lydprogrammererne i bransjen. Her dykker man inn i emner som dekker et bredt spekter av spillgenre, fra lavnivå temaer som trådsikre kommandobuffer og tonehøydegjenkjenning, til mer avanserte emner som objektadministrasjon, musikk- og lydsystemer, samt lydverktøy. Med et så variert spekter av emner vil spilllydprogrammerere på alle nivåer finne noe av interesse i denne boken. Teknikker presentert i denne boken har vært anvendt i kommersielle spillproduksjoner, inkludert flere store AAA-titler, noe som gjør dem praktisk relevante for utviklere. Boken tilbyr kapittel om tidsbestemte ADSR-er, datadrevne musikk- systemer, bakgrunnslyder og mye mer. Dette verket samler en stor mengde avansert kunnskap og visdom om spilllydprogrammering. Enten du er nybegynner eller erfaren innen feltet, vil du finne verdifulle ressurser her.

Prishistorikk

Lavest
559 KR
Høyest
589 KR
Gjennomsnitt
575 KR
Median
571 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Game Audio Programming 4
GTIN/EAN/ISBN 9781032361079
Kategorier Bøker