TAYLOR & FRANCIS LTD

Game Engine Architecture

Game Engine Architecture

Produktbeskrivelse

I denne nyeste og forbedrede tredje utgaven av den svært populære "Game Engine Architecture" tar Jason Gregory i bruk nær 20 års erfaring fra Midway, Electronic Arts og Naughty Dog for å presentere både teori og praksis innen utvikling av spillmotorprogramvare. Boken gir en grundig gjennomgang av det brede spekteret av teknologier og teknikker som benyttes av AAA-spillstudioer, der hver komponent forklares detaljert og deres roller i en ekte industriell spillmotor illustreres. I denne tredje utgaven får leserne fortsatt den samme omfattende dekningen av spillmotorarkitektur som tidligere utgaver, samtidig som den inkluderer oppdatert informasjon om: datamaskin- og CPU-hardware, minnekassetter, optimaliseringer av kompilatorer, standardisering av C++, IEEE-754 flyttallsrepresentasjon, 2D-brukergrensesnitt, samt et helt nytt kapittel om maskinvareparallellisme og parallell programmering. Boken er ment som en introduksjon, men tilbyr også verdifull innsikt for den erfarne spillutvikleren.

Prishistorikk

Lavest
1119 KR
Høyest
1211 KR
Gjennomsnitt
1159 KR
Median
1119 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Game Engine Architecture
GTIN/EAN/ISBN 9781138035454
Kategorier Bøker