TAYLOR & FRANCIS LTD

Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing

Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing

Produktbeskrivelse

Boken "Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing" gir en dyptgående analyse og innsikt i gastronomisk turisme, fra både turisters og tjenesteleverandørers perspektiv. Den utforsker originale, tverrfaglige, konseptuelle og metodologiske tilnærminger til opplevelser knyttet til gastronomi. For turister kan gastronomiske opplevelser manifestere seg i mange former, som for eksempel matlagingskurs, bærekraftig gastronomi, gårdsbesøk, deltakelse på matfestivaler, og middag med lokalbefolkningen hjemme. Sett fra et erfaringsmarkedsføringsperspektiv, åpner disse opplevelsene for en dypere forståelse av mulighetene for samskaping mellom kokker, reisemål og andre tjenesteleverandører. Tjenesteleverandører spiller en avgjørende rolle i å pakke og markedsføre disse opplevelsene for å differensiere reisemål og bygge opp deres omdømme og bilde. Bokens kapitler dekker et bredt spekter av gastronomiske opplevelser fra ulike kontinenter, inkludert Australia, Asia og Europa. Den gir også en grundig gjennomgang av dagens forskningsområder innen temaet, og bidrar derfor til en mer omfattende forståelse av gastronomisk turisme.

Prishistorikk

Lavest
514 KR
Høyest
536 KR
Gjennomsnitt
525 KR
Median
525 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781032412849
Kategorier Bøker