TAYLOR & FRANCIS LTD

Hitmakers

Hitmakers

Produktbeskrivelse

Moderne merker er skaperne av kulturelle treff. I en tid hvor tradisjonell annonsering mister sin effekt, handler det om å forstå hvordan man kan påvirke forbrukerne gjennom samarbeid, merchandise, underholdning, merkevarekoder, ikoner og andre kulturelle produkter. I sin bok 'Hitmakers' tar den verdenskjente merkevareeksperten Ana Andjelic oss med på en reise for å redefinere moderne merkevaren strategi som en strategi for kulturell innflytelse. Hun utforsker hvordan merker i dagens samfunn former kulturen, hvordan de kan kommunisere med sine målgrupper, og hvordan denne nye tilnærmingen til å skape kulturelle treff fungerer både organisatorisk og operasjonelt. En kulturell hit kan defineres som en idé, innhold eller underholdning som vekker oppmerksomhet fra et stort antall forbrukere, og som de deler og diskuterer. Når disse kulturelle treffene omsettes til markedsmessige suksesser, kan de heve merkets popularitet og øke salget av produkter, noe som gir et sterkt økonomisk utbytte for selskapet. Merker er nå motivert til å skape så mange kulturelle treff som mulig, der disse nye formatene tar over for de tradisjonelle markedsføringsstrategiene. Ana Andjelic formidler klart den kompleksiteten som ligger i denne prosessen.

Prishistorikk

Lavest
396 KR
Høyest
416 KR
Gjennomsnitt
405 KR
Median
404 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Hitmakers
GTIN/EAN/ISBN 9781032874463
Kategorier Bøker