TAYLOR & FRANCIS LTD

Hospitality Management

Hospitality Management

Produktbeskrivelse

Denne engasjerende og lett tilgjengelige læreboken tar en internasjonal tilnærming, og gir studentene muligheten til å oppnå en omfattende forståelse av prinsippene innen hotell- og restaurantledelse. Boken er rikelig illustrert og logisk strukturert, med 14 nøye utformede kapitler som følger læreplanen. Blant nøkkelfunksjonene finner vi: * Engasjerende innhold om de nyeste trendene innen hotellledelse i en post-COVID-verden, med fokus på innovasjon, teknologi og bærekraft. * Unike kjernebegreper underbygges av internasjonale casestudier som belyser de praktiske sidene ved hotellledelse i ulike deler av verden. Hvert kapittel inneholder to casestudier, samt spørsmål som oppfordrer til videre analyse og diskusjon. * Hvert kapittel har også seksjoner som 'Bransjens Stemmer' og 'Teknologi i Praksis', detaljert referanselister og lenker til relevante nettsteder og videoer. Denne boken er et uvurderlig verktøy for studenter som ønsker å forberede seg på karrierer innen hotellbransjen og forstå de mange faktorene som former dagens marked.

Prishistorikk

Lavest
728 KR
Høyest
759 KR
Gjennomsnitt
745 KR
Median
744 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Hospitality Management
GTIN/EAN/ISBN 9781032624181
Kategorier Bøker