Boken 'How to Win Campaigns' er en praktisk håndbok for å skape og gjennomføre vellykkede kampanjer. Den henvender seg både tilNybegynnere i kampanjeverdenen og erfarne kommunikatører, og tar for seg hva som fungerer – og hva som ikke gjør det. Med vekt på prinsipper og strategier, presenterer den kampanje som en ny form for offentlig politikk som kan anvendes på ulike problemstillinger, uavhengig av ståsted. Bokens sentrale trinn og verktøy gir modeller for motivasjon, analyse og kommunikasjonsstruktur. Den helt reviderte og oppdaterte andre utgaven inkluderer spennende nye elementer som: * Kampanje Master Planner * Politisk sjekkliste * Motiverende verdier * Atferdsendringer * Kampanjer og klimaet * Håndtering av kriser * Bruk av kjendiser * Hvordan forbli interessant * Idémyldring * Visuelle fortellinger * En strategi for verdier, atferd, politikk og meninger * Nødsituasjoner * Temmede og uløselige problemer * Hvordan vite om man vinner * Pluss helt nye casestudier om - nye medier og Obama-kampanjen, røykeloven, kjemikalier og helse. 'Hvordan vinne kampanjer' er en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å mestre kunsten av vellykkede kampanjer, uansett kontekst.