Humanizing the Remote Experience Through Leadership and Coaching
Produktbeskrivelse
Boken 'Humanizing the Remote Experience through Leadership and Coaching' tar for seg den økende nødvendigheten av å forstå hvordan vi kan fremme velvære, øke engasjementet og styrke forbindelsene i profesjonelle kontekster når menneskelig interaksjon i stadig større grad foregår på avstand. Gjennom omfattende forskning og casestudier avdekker forfatterne et paradoks: den digitale teknologien vi benytter for å knytte bånd med hverandre, kan i mange tilfeller gjøre oss mindre tilknyttede. For å forstå hva som mangler i remote-interaksjoner, undersøker de bruken av rom, sanselige signaler, gruppedynamikk og de utfordringene folk møter når det grunnleggende behovet for menneskelig kontakt ikke blir møtt. Boken gir praktiske råd for å forbedre digitale opplevelser, inkludert strategier for å håndtere stress, unngå kognitiv overbelastning og forebygge utbrenthet. I siste instans fremhever verket hva som er mulig når vi ikke bare fokuserer på mengden og effektiviteten av våre interaksjoner, men også på kvaliteten og dybden i våre menneskelige forbindelser. Temaets tidsaktualitet gjør boken uvurderlig for ledere, coacher og konsulenter.