Denne viktige ressursen veileder forskere innen alle disipliner i hvordan de effektivt kan dele sine funn, kunnskap og ideer, samtidig som de når utover sitt eget fagfelt. Gjennom praktiske anbefalinger i denne boken, kan forskere øke synligheten av deres ideer, knytte kontakt med et bredere publikum og sikre at deres arbeid virkelig får en innvirkning. Boken dekker de mest effektive metodene for å dele forskning, inkludert: * Sosiale medier – utnyttelse av tidseffektive verktøy for å maksimere synlighet og merkevarebygging. * Media – hvordan lande intervjuer og bidra til offentlig dialog. * Skriving – sikre bokkontrakter og lykkes i viktige skrivesituasjoner. * Foredrag – gi TED Talks, levere hovedforedrag på konferanser og delta på sendinger som NPR. * Knytte kontakt – nettverking, påvirkning av politikk og delta i rådgivende utvalg. * Utmerkelser – vinne priser og anerkjennelser for å utvide plattformen din. Boken er rik på tips, strategier og retningslinjer, og inkluderer også smarte 'fast tracks' og nedlastbare ressurser.