Boken 'Interaction for Designers' gir en grundig innføring i hvordan man kan knytte et produkt til sine brukere, uansett om det er en enkel brødrister, et komplekst økosystem av intelligente enheter eller en app på smarttelefonen. Denne boken dekker hele designprosessen, fra idéutvikling til et engasjerende sluttprodukt. Den veileder deg nøye gjennom hvert steg og illustrerer rikelig hvert trinn med eksempler fra områder som bedriftskommunikasjon, sosiale medier, forbrukerelektronikk, arkitektur, helsevesen, psykologi, kunst og kultur, utdanning, idrett, bilindustri, underholdning, mote og mange andre felt. Du vil lære hvordan du kan brainstorme ideer, forske på dem, utforske dem, utvikle dem til ferdige design, og presentere dem, alt med mål om å lage produkter som folk virkelig setter pris på. Boken inneholder over 200 fargebilder, et fagordbok, og lenker til nettressurser som fremhever designkonsepter og intervjuer med designere.