TAYLOR & FRANCIS LTD

Introduction to Design Psychology

Introduction to Design Psychology

Produktbeskrivelse

I en tid preget av klimaendringer har samarbeidet mellom psykologi og design blitt en viktig del av utviklingen av løsninger og fremtidige scenarier. ‘Introduction to Design Psychology’ utfordrer denne tilnærmingen ved å foreslå et ideologisk rammeverk for en målrettet og felles innsats mellom psykologi og design. Boken introduserer konseptet intentional design psychology som en kritisk tilnærming, forankret i uforutsigbarhet, og foreslår metoder for å aktivere nye mønstre innen produksjon, forbruk og bolig. Gjennom ulike kapitler undersøker boken urban miljøer, teknologi og forbrukerkultur, og tydeliggjør behovet for nye definisjoner av sosial motstandskraft og tilpasning. Som en del av denne prosessen avdekkes adaptive design som muliggjør motstandsdyktige psykologier. Ved å utfordre den etablerte status quo innen psykologi og design, har denne boken som mål å aktivere et nytt kunnskapsfelt. ‘Introduction to Design Psychology’ er uunngåelig for psykologer, designere og byplanleggere, samt andre fagfolk som er ute etter innovative tilnærminger.

Prishistorikk

Lavest
479 KR
Høyest
656 KR
Gjennomsnitt
536 KR
Median
529 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Introduction to Design Psychology
GTIN/EAN/ISBN 9780367258184
Kategorier Bøker