TAYLOR & FRANCIS LTD

Introduction to Sport Marketing

Introduction to Sport Marketing

Produktbeskrivelse

"Introduction to Sport Marketing" er en tilgjengelig og engasjerende introduksjon til sentrale konsepter og beste praksis innen sportmarkedsføring. Boken henvender seg til studenter med lite eller ingen forkunnskaper om markedsføring og gir en trinnvis ramme for effektiv sportmarkedsføring. Dette inkluderer alt fra å gjennomføre markedsanalyser og utvikle strategier, til detaljert planlegging og implementering. Bokens bredere perspektiv skiller den fra andre lærebøker om sportmarkedsføring, da den anerkjenner at studenter like gjerne vil måtte bruke sine markedsføringsferdigheter i lokalsport eller ideelle organisasjoner som i profesjonell sport. Dermed representerer den en av de mest realistiske og nyttige lærebøkene innen sportmarkedsføring som er tilgjengelig i dag. Den nylig reviderte og oppdaterte andre utgaven har utvidet dekning av digitale og sosiale medier, produktinnovasjon, tjenester og relasjonsmarkedsføring, samt sentrale samtidsproblemer som sosialt ansvar og bærekraft. I tillegg inneholder den et bredere utvalg av internasjonale casestudier.

Prishistorikk

Lavest
1067 KR
Høyest
1113 KR
Gjennomsnitt
1091 KR
Median
1090 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Introduction to Sport Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781138022966
Kategorier Bøker