TAYLOR & FRANCIS LTD

Key Words in Religion, Media and Culture

Key Words in Religion, Media and Culture

Produktbeskrivelse

Boken 'Key Words in Religion, Media, and Culture' gir en grundig utforskning av religionens rolle i kultur, som de siste årene har vært gjenstand for økt debatt og medialisering. Med bidrag fra anerkjente forskere, tilfører denne tverrfaglige samlingen verdifulle perspektiver til vårt forståelsesgrunnlag rundt hvordan religion interagerer med media og kultur i dagens samfunn. Denne publikasjonen belyser nøkkelbegreper som er essensielle for å navigere i det komplekse landskapet av religion, media og kultur, og vil etablere seg som en viktig ressurs for både erfarne akademikere og nykommere i feltet. Med et noe provoserende perspektiv inviterer boken leserne til å reflektere over hvordan religion påvirker mediebilder og kulturelle narrativer, noe som gjør den til et uunnværlig verktøy for alle som ønsker å utforske disse kryssende temaene.

Prishistorikk

Lavest
499 KR
Høyest
520 KR
Gjennomsnitt
510 KR
Median
510 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Key Words in Religion, Media and Culture
GTIN/EAN/ISBN 9780415448635
Kategorier Bøker