TAYLOR & FRANCIS LTD

Luxury Fashion Marketing and Branding

Luxury Fashion Marketing and Branding

Produktbeskrivelse

Boken 'Luxury Fashion Marketing and Branding' gir en grundig analyse av de viktigste teoriene og konseptene som er nødvendige for å forstå markedsføringen av luksus moteprodukter. Den dekker en rekke emner som luksus motehandel, digital markedsføring og kommunikasjon, dataanalyse, nye teknologier, forbrukeratferd og PR. I tillegg inneholder læreboken en fokusert diskusjon om utfordringene luksus motevaremerker står overfor for å imøtekomme den økende etterspørselen fra kunder for etisk og bærekraftig praksis. Dette inkluderer også bekymringer knyttet til mangfold, inkludering og kulturell sensitivitet. 'Luxury Fashion Marketing and Branding' bygger på forretningspraksis og presenterer reelle eksempler og internasjonale casestudier fra både etablerte og moderne merker. Hver kapittel inneholder målsettinger og oppsummeringer for å styrke forståelsen, mens spørsmål og aktiviteter på slutten av hvert kapittel legger til rette for videre forskning og diskusjon. Boken er ideell for både bachelor- og masterstudenter innen mote, markedsføring og kommunikasjon.

Prishistorikk

Lavest
504 KR
Høyest
525 KR
Gjennomsnitt
515 KR
Median
515 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Luxury Fashion Marketing and Branding
GTIN/EAN/ISBN 9781032206882
Kategorier Bøker