TAYLOR & FRANCIS LTD

Making News in India

Making News in India

Produktbeskrivelse

I India etter liberaliseringen har vi vært vitne til en dramatisk vekst i TV-bransjen, samt en glitrende fremstilling av et dynamisk, 'skinndende' India. Gjennom en grundig etnografisk studie av Star News og Star Ananda, som omfatter intervjuer, observasjoner og innholdsanalyser, utforsker denne boken miljøet til 24-timers private nyhetskanaler i dagens India. Den gir innblikk i hvordan en av verdens mektigste nyhetskonserner fungerer, og i deres evne til å konstruere virkelighet for publikum. Basert på feltarbeid i Mumbai og Kolkata, tilbyr studien en detaljert beskrivelse av TV-redaksjonen, dens ritualer og rytmer, men går også lenger ved å undersøke hvordan redaksjonelle og kommersielle strategier i økende grad smelter sammen i en bransje drevet av profitt. Ved å analysere hvordan seertall påvirker produksjonen av en ekskluderende oppfatning av 'publikummet', samt ved å se nærmere på hundrevis av timer med nyhetsinnhold, undersøker boken hvordan nyhetskanaler bygger sin narrativ.

Prishistorikk

Lavest
782 KR
Høyest
815 KR
Gjennomsnitt
799 KR
Median
798 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Making News in India
GTIN/EAN/ISBN 9781138662438
Kategorier Bøker