TAYLOR & FRANCIS LTD

Making Sense of Field Research

Making Sense of Field Research

Produktbeskrivelse

Oppdag hvordan felteforskning kan brukes for å bringe essensielle, menneskefokuserte innsikter inn i prosjektene dine innen informasjonsdesign. Informasjonsdesign er anerkjent som en praksis der man gjør kompleks data og informasjon forståelig for en spesifikk målgruppe, men ofte overses viktigheten av å forstå selve målgruppen i designprosessen. I stedet for å basere seg på intuisjon eller antagelser, må informasjonsdesignere ha bevis som er innhentet fra virkelige mennesker. Dette omfatter deres tanker, følelser og atferd, som er avgjørende for å utvikle effektive løsninger. For å oppnå dette er felteforskning nødvendig. Hvis du er usikker på hvordan felteforskning henger sammen med prosjektet ditt, er denne boken perfekt for deg. Boken gir praktiske, lettfattelige instruksjoner for planlegging, design og gjennomføring av et feltstudie, i tillegg til veiledning for hvordan man kan tolke feltdata og omsette funn til konkrete tiltak. Utvalget av etablerte metoder og teknikker, trukket fra samfunnsvitenskapene, gir en solid bakgrunn for effektiv anvendelse.

Prishistorikk

Lavest
719 KR
Høyest
773 KR
Gjennomsnitt
748 KR
Median
749 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Making Sense of Field Research
GTIN/EAN/ISBN 9780415790031
Kategorier Bøker