Management and Information Technology after Digital Transformation
Produktbeskrivelse
I en tid preget av omfattende digital transformasjon, har organisasjoner og bedrifter begynt å ta i bruk en rekke informasjonsteknologier for å øke intern effektivitet samt oppnå økt synlighet og påvirkning eksternt. Dette har ført oss til en situasjon der data er tilgjengelig i overflod, men samtidig står vi overfor utfordringen med å håndtere og utnytte disse dataene fullt ut. Boken 'Management and Information Technology after Digital Transformation' tar for seg denne nye ledelsessituasjonen i etterkant av digitaliseringen, og leverer nyskapende perspektiver på hvordan man kan styre det digitale landskapet. Bokens kapitler undersøker hvordan den post-digitale tidsalderen har potensial til å forny organisasjoner, markeder og samfunnet som helhet. Den er inndelt i tre temaområder, men kapitlene kan også leses individuelt. Kapitlene gir innsikt i utviklingen som skjer i skjæringspunktet mellom ledelse, informasjonsystemer og datavitenskap. Boken inneholder bidrag fra mer enn 70 forskere og ledere som samarbeider i 23 kapitler.