Management and Information Technology after Digital Transformation
Produktbeskrivelse
I en tid preget av omfattende digital transformasjon i samfunnet, har virksomheter og organisasjoner begynt å omfavne denne utviklingen ved å implementere ulike typer informasjonsteknologi for å forbedre intern effektivitet samt å oppnå bedre synlighet og ytelse eksternt. Denne boken tar for seg den nye ledermessige situasjonen som har oppstått i kjølvannet av digitaliseringen, kjent som den post-digitale æra. Her presenteres interessante perspektiver på hvordan man kan navigere i det digitale landskapet. Temaene som behandles i boken, viser hvordan denne æren kan revitalisere organisasjoner, markeder og samfunnet som helhet. Kapitlene er organisert i tre tematiske seksjoner, men kan også leses individuelt, noe som gir fleksibilitet til leserne. Boken gir innblikk i de utviklingene som skjer i skjæringspunktet mellom ledelse, informasjonssystemer og datavitenskap. Med bidragene fra mer enn 70 forskere og ledere, inneholder den 23 kapitler som tilbyr innsikt og forståelse av den pågående transformasjonen.