TAYLOR & FRANCIS LTD

Marketing and Managing Tourism Destinations

Marketing and Managing Tourism Destinations

Produktbeskrivelse

Boken 'Marketing and Managing Tourism Destinations' er en omfattende og integrert innføringstekst som dekker både destinasjonsledelse og markedsføring i ett og samme verk. Den tar for seg hvordan destinasjonsledelse planlegges, implementeres og evalueres, samt hvordan destinasjonsledelsesorganisasjoner (DMOs) drives. Leserne vil bli kjent med forretningsdriften til DMOs, de store mulighetene de har, samt hvilke utfordringer og problemstillinger de møter i konkurransen om det globale fritids- og forretningsreisemarkedet. Siden utgivelsen av den andre utgaven av denne boken i 2018 har det skjedd betydelige endringer, spesielt som følge av den uventede COVID-19-pandemien som har skapt store utfordringer for destinasjoner og DMOs. Tredje utgave inkluderer ny informasjon om konsekvensene av pandemien samt strategier for gjenoppretting. Denne oppdaterte utgaven har fått med fire nye kapitler, som omhandler viktige temaer som bærekraft og sosialt ansvar, livskvalitet og velvære for innbyggere i destinasjoner, samt krisehåndtering for destinasjoner. Boken er et essensielt verktøy for studenter og fagfolk som ønsker å forstå og tilpasse seg den dynamiske verden av turisme og destinasjonsforvaltning.

Prishistorikk

Lavest
689 KR
Høyest
837 KR
Gjennomsnitt
797 KR
Median
820 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Marketing and Managing Tourism Destinations
GTIN/EAN/ISBN 9781032380698
Kategorier Bøker