TAYLOR & FRANCIS LTD

Marketing and Social Construction

Marketing and Social Construction

Produktbeskrivelse

Markedsføring står i sentrum for veksten innenfor forretningsutdanning, med over en million studenter som for tiden studerer emnet verden over. Til tross for utbredt misnøye med de intellektuelle standardene innen markedsføring, har det i liten grad skjedd endringer de siste tretti årene. I denne banebrytende boken gir Chris Hackley en sosialkonstruksjonistisk kritikk av de populære tilnærmingene til undervisning, teoriutvikling og skriving innen markedsføring. Med grunnlag i et bredt spekter av oppdaterte studier fra både Europa og Nord-Amerika, presenterer Dr. Hackley sine argumenter på to nivåer. For det første argumenterer han for at den dominerende styringen i markedsføringsundervisningen, preget av en nordamerikansk tradisjon, reproduserer myter om hva praktisk relevant teori er og hvilken rolle profesjonell utdanning har innen ledelsesfag. For det andre foreslår han en utvidet teoretisk tilnærming og en fornyet kritisk agenda for forskning, teoriutvikling og undervisning innen markedsføring. Hackleys tilnærming er intellektuelt grundig og involverer kritiske perspektiver som kan bidra til å heve standardene og relevansen i markedsføringsfaget.

Prishistorikk

Lavest
712 KR
Høyest
727 KR
Gjennomsnitt
724 KR
Median
727 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Marketing and Social Construction
GTIN/EAN/ISBN 9780415439695
Kategorier Bøker