TAYLOR & FRANCIS LTD

Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries

Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries

Produktbeskrivelse

Utvikling og implementering av markedsføringsstrategier er en essensiell del av enhver virksomhet, og få bøker tar for seg dette med fokus på kreative industrier. Denne læreboken gir studenter og ledere innen de kreative næringene et solid grunnlag for hvordan man kan maksimere effekten av markedsføringen på tvers av ulike forretningsmodeller i de kreative og kulturelle sektorene. Forfatteren, en erfaren pedagog innen kulturmarkedsføring, tilfører en kontekstuell forståelse av sektoren for å kaste lys over feltet ved å: • ta en strategisk tilnærming til utviklingen av markedsplans; • samle strategisk planlegging, markedsundersøkelse, målsetting samt markedsføringsteori og praksis; • forklare hvordan innholdsmarkedsføring på sosiale medier fremmer relasjoner til forbrukerne, slik at de går sammen om å promotere det kreative produktet. Gjennom et variert utvalg av læringsøvelser og virkelige eksempler viser denne teksten studentene hvordan de kan lage vellykkede markedsføringsplaner for sine kreative virksomheter. Denne oppdaterte utgaven.

Prishistorikk

Lavest
529 KR
Høyest
567 KR
Gjennomsnitt
547 KR
Median
547 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries
GTIN/EAN/ISBN 9780367419776
Kategorier Bøker