TAYLOR & FRANCIS LTD

Mass Communication Theories

Mass Communication Theories

Produktbeskrivelse

Den andre utgaven av denne banebrytende læreboken gir en omfattende oversikt over teorier innen massekommunikasjon, samt deres opprinnelse og empiriske støtter innen psykologi, sosiologi, statsvitenskap og filosofi. Hver kapittel presenterer en spesifikk teori, og beskriver dens grunnleggende struktur i enkle formelle termer, samt gir en tilgjengelig oppsummering av de forskningsstudiene og akademiske skriftene som har bidratt til dens utvikling. Boken deler ned hver kompleks teori i fem eller seks sammenkoblede grunnleggende proposisjoner, noe som gjør dem lettfattelige for studentene. Denne nye utgaven inkluderer oppdatert forskning; forbedret dekning av alle teoriene som presenteres; utvidede drøftinger av teorier som kultiveringsteori, spiral av stillhet og innramming; eksempler fra moderne og sosiale medier; diskusjonsspørsmål til kapitlene; samt informativ grafikk og figurer. Denne læreboken fungerer som en lett tilgjengelig kjernebok for både bachelor- og masterstudier innen massekommunikasjon, kommunikasjons teori og kommunikasjon og samfunn.

Prishistorikk

Lavest
656 KR
Høyest
684 KR
Gjennomsnitt
671 KR
Median
670 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Mass Communication Theories
GTIN/EAN/ISBN 9780367533533
Kategorier Bøker