TAYLOR & FRANCIS LTD

Media in Africa

Media in Africa

Produktbeskrivelse

Denne omfattende og tilgjengelige boken gir en grundig innføring i en rekke viktige emner knyttet til teori, historie og kritikker av media i Afrika. Med bidrag fra både nye og etablerte akademikere, gir dette verket en plattform for diskusjon omkring dekolonisering, mediefrihet, mediekontroll, identitet, representasjon, pluralisme, medieframing og den politiske økonomien til media, med spesielt fokus på eierskap, markedstrender og transnasjonale medieoperasjoner i Afrika. Bidragsyterne tar for seg disse temaene på tvers av ulike medienivåer, typer, sjangere og plattformer. Boken inkluderer også perspektiver fra aktive journalister og mediepraktikere som arbeider i Afrika, noe som gir studentene praktisk kunnskap fra feltet. Kapitlene i dette verket har en instruksjonsmessig tilnærming, der bidragsyterne diskuterer sentrale konsepter og relaterte teorier for å undersøke mediepraksis i Afrika gjennom spesifikke casestudier.

Prishistorikk

Lavest
477 KR
Høyest
498 KR
Gjennomsnitt
488 KR
Median
488 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke TAYLOR & FRANCIS LTD
Navn Media in Africa
GTIN/EAN/ISBN 9781032392394
Kategorier Bøker